Rozpor s kupní smlouvou
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Pokud se vada projeví během expirační doby uvedené na štítku u zboží, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující, je-li spotřebitelem, právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující o rozporu s kupní mluvou věděl nebo ho sám způsobil.
Záruční podmínky
Zákonná záruční doba na spotřební zboží je 24 měsíců. Na ostatní zboží nabízené prodávajícím je záruční dobou doba expirace uvedena na etiketě u zboží. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím.
V případě spotřebního zboží se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo spotřební zboží v záruční opravě. V případě výměny spotřebního zboží v záruční době začíná běžet nová záruka. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.
Spotřebitel při uplatnění záruky má právo:
Kupující je povinen při reklamaci v rámci zákonné záruky prokázat uzavření kupní smlouvy, nejlépe za pomoci dokladu o koupi a záručním listem.
Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
Kontrola dodávky
Doporučujeme, aby kupující zkontroloval obsah dodávky při převzetí balíku od dopravce. Pokud obsah dodávky není kompletní, zboží je poškozeno nebo zboží neodpovídá uvedenému na přiložené faktuře, reklamuje kupující zásilku přímo u dopravce. Není-li možné z objektivních důvodů provést kontrolu dodávky hned při převzetí zásilky od dopravce, je kupujícímu doporučeno tak učinit bez zbytečného odkladu do 24 hod a o zjištěných závadách neprodleně informovat prodávajícího. Předejde tak případným nepříjemnostem při reklamaci z důvodu poškození zboží při přepravě nebo nekompletnosti dodávky. Kupující svým podpisem přepravního listu stvrzuje vnější bezvadnost a kompletnost dodané zásilky. Předpokladem nepoškození zboží při přepravě je především vnější nepoškozenost dodané zásilky.
Místo uplatnění reklamace
V případě reklamace nás kontaktujte emailem info@likochem.cz
či telefonicky na tel. čísle 730717502 V žádosti o reklamaci uveďte číslo objednávky, nebo faktury a popište vadu výrobku (viz níže,). Následně bude kupující obratem a bez zbytečného prodlení kontaktován emailem či telefonicky, kde mu bude navrhnut způsob řešení reklamace.
Způsob uplatnění reklamace
V žádosti o vyřízení reklamace je nutné uvést:
Reklamační protokol
Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy kupující uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje. Dále prodávající vydá kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající kupujícímu vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí. Doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Pro její uplatnění je nutné zboží doručit prodávajícímu, pokud není výslovně dohodnuto jinak. Není-li dodržena 30 ti denní lhůta má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy nebo výměnu zboží.
Vzor Odstoupeni-od-kupni-smlouvy (1).docx | 17 kB |
Z důvodů velké vytíženosti Alza boxů, může dojít k pozdějšímu dodání zásilky, nebo přesměrování na kamenné výdejní místo.
Děkujeme za pochopení Likochem